bilbingo!

Idag var det hur lugnt som helst på jobbet! .. i alla fall efter jag fixat en nykel. Hade glömt den i bilen så Tessan fick skynda bort till mig med sin ^^" klantiga jag. Hon sa att jag inte behövde koka någon pasta så det var hur lugnt som helst. Hann läsa en 200 sidig bok... så mycket hade jag att göra xD Stannade i stan och fixade lite saker. Satte in pengar på kontot, försökte byta till vanligt visa men inte då.. cp swedbank, ska åka till fjälkinge och kolle med dom senare. Köpte även nytt smink och en present till min vän i Korea :D Gick en sväng på rean med och fyndade på bik bok. En Fonderina tröja och en söt klänning ^^ tjänade ungefär 500 spänn på det. Tack för den :D

Väl på väg hem kom jag på att det var bilbingo idag ås jag frågade om vi inte kunde åka på det. Melle hade redan frågat om vi kunde leka ivkäll å jag fårgadeo m hon ville hänga på och jo visst! Så klackan sju var vi på plats i vanneberga! Vi Vann! .... 10 kr, AHAHA eller Melle gjorde. På en liten lott. Men vi bestämde oss att vi skulle slå på stort nästa tisdag och köra en bricka var till, HAHA. Så om någon vill hänga på är det bara att göra det ;D

Just nu har jag suttit och förklarat öfr mamma i säkert 10 min hur jag kommer till stan imorgon och när jag ska upp och så... asså det går fan inte att snacka med henne när hon tagit sin sömntablett, HAHAHA. Hon kom tillbaka sen igen för att kolla en sak och skulle dubbel kolla när jag skulle upp och då sa hon fel.. *suck*
MEN HARRY POTTER IMORGON! :D


Kommentarer
Postat av: petra

låter som att bilbingo är det roligaste man kan hitta på i ditt område :') HAHAHHA, kid. bioooo :D

2009-07-15 @ 13:27:42
Postat av: Antonia

Ditt hår är fint A

2009-07-15 @ 18:35:33
URL: http://antonua.blogg.se/
Postat av: Antonia

Ditt hår är fint A

2009-07-15 @ 18:35:52
URL: http://antonya.blogg.se/
Postat av: Antonia

... Wtf. A är en gubbe som blev missbildad nu i bloggis. ;.;

2009-07-15 @ 18:36:21
URL: http://antonya.blogg.se/
Postat av: Melle

Men lollo vi glömde ju det i tisdags :P ILLA :P

2009-07-23 @ 15:51:13
Postat av: Melle

Men Lollo vi glömde ju bilbingot i tisdags :(

2009-07-23 @ 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0