becuase the night blongs to...

jahop, då har man bott hos Jennifer sen i tisdags efter Kenneths kalas ^^ Har inte varit något speciellt som vi har gjort så. Var lite med Petra i onsdags, skulle träffas och prata lite om augusti men det gick lite urstöpet. Men det hade ju inte precis funkat ändå så ja.. xD Får se hur vi gör med augusti nu om vi gör vecka-helg grejen ^^ Har glott på en del film hemma hos Jennifer. Har varit sugen på att se En Riddares Historia jätte länge så jag och Fia såg den igår :D Har även sett One Missed Call 3 och Battle Royal tillsammans med massa Vänner avsnitt, haha :P Igår blev det även lite au pair talkie talk, så jag kunde inte sova, HAHA. Damn Jennifer och Sofie! Men vi kommer klara det :)

Idag blir det utekväll i K-stad med Jennifer, Kenneth, Mona, Johanna och kanske Matti :D Får hoppas det blir roligt i alla fall! Vi är hemma hos Jennifer en stund innan ;P Får se om vi kanske åker inom mig med idag? Hämta lite sakero ch kanske Kenneth då med ^^

Har dessutom massa dötid nu.. Mormor bestämde sig för att hon kunde köra in mig så behövde inte gå upp såhär tidigt ._. Men men är tacksam för det i alla fall :D

HAHAH, hittade bilder från mitt 13års kalas! XD


Jag och Karoline                       Kenneth               Jennifer och Knutte

Kommentarer
Postat av: petra

HAHA, so much for kusinernas night out xD

2009-07-31 @ 12:37:20
Postat av: Julia

Haha nej. I vissa stater måste man göra delar av körkortet och jag måste skriva upp

2009-07-31 @ 17:05:01
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack för stödet:) Man ¨får resa runt på sin lediga tid annars, precis som du säger!! Ha de bra!

2009-08-02 @ 00:24:04
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vilka söta bilder :D tack för kommentaren sötegöte!! Jag vet!! Jag har jobbat sjukt mycket också, har knappt fritid xD nästa gång jag är ledig är möjligtvis i helgen och då kanske jag ska till astrid lindgrens värld :P Men jag kanske är ledig onsdag nästa vecka, kan vi snacka om det så kanske vi kan ha filmkväll eller nåt kul med najsiga människor :D <3

2009-08-02 @ 21:52:03
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0