back.on.track

hej hopp gummi snopp

tänkte försöka gå tillbaka till mitt bloggande. Vill egentligen ha tillbaka min gamla blogg men eftersom jag raderat den kunde jag inte använda samma namn igen så fick testa på blogg.se.
Önskar att jag kunde göra min egen layout men jag suger så det är ju bara önsketänkande.
Fattar ingenting när jag kollar på alla koder ._.

Kom tillbaka till ett snöigt men varmare Skåne i förmiddags. Har nyss spenderat 6 dagar i Nyköping hos Emma tillsammans med min kusiner. Vi gästades även om Frida en sväng, Sanni lite då och då och Linn de sista dagarna ^O^
Samtidigt som det kändes som att vi gjorde massa saker så kändes det som att vi gjorde ingenting.
Vi gick bio, shoppade, fikande, åt på resturang, gjorde mat utan kryddor (nästan iaf), mobbades, satt vid datorerna... ja lite allt möjligt egentligen. Det blev i alla fall en massa skratt. Tack för alla dagar<3 Hoppas ni hade lika roligt som jag hade.
Emma du är bäst :*

Frida, Jennifer, Jag & Petra      EmmaFrida     Petra, Jag, Linn, Jennifer


När vi kom hem hade våra linser kommit så dom ligger i badrumsskåpet och gör sig färdiga för användning. Det är ett par blåa, ville inte ha för stor förändring.. I know I'm a pussy ;D
Kan va bra att vänja sig vid linser ändå om jag nu kankse ska skaffa mig det istället för mina brills.

Nej, nu ska jag förvandlas till den drama nörd jag är och kolla på Pi Li MIT ;D<3

Together Forever - Big Bang

Kommentarer
Postat av: Marina

välkommen tillbaka loooollo! :DDD

ska vi prenumerera på varandras bloggar via bloglovin.com? :)

då får vi medd. om när den andre uppdaterar ^^"

fin blogg btw :*

<3

2009-02-20 @ 12:15:32
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0