sunset.glow

God morgon allesammans

Blev väckt av Mange (who else) vid halv 10. Skulle kunna slå ihjäl honom. Fick sova till 10 sen i alla fall.
Mamma åkte till jobbet då så hon var tvungen att väcka mig för annars skulle jag nog sovit än ^^"

Försökte sätta i mina cirkel linser imorse... men jag failade totalt och bara blinkade och fick inte in den TT___TT
Jag får vänta på att mamma kommer hem så hon kan hjälpa mig xD .. jag är dålig.

Sitter och funderar på om jag ska ta något att äta. Men vill ha Emmas flingor och det har vi inte D:
Så skiter kankse i frukost i alla fall... kommer säkert slänga i mig godis och chips senare ._. Nyköpingsturen gjorde mig lite besatt i det ^^"

Det är mycket snö ute, men har ingen att leka med så kommer nog inte gå ut. Vill inte leka med den jobbiga grannflickan precis.. som jag dessutom fick reda på fått mina gamla böcker.

*tittar ut genom fönstret*


Anywaay... nu går jag och äter något, ha så roligt everyone ;D

Snow Dream - SM TOWN

Kommentarer
Postat av: Marina

jag vill ha sommar nu! ;__;

&& apropå onyttiga saker så har maxi 4.90 kr lösgodis qw! <3

2009-02-20 @ 12:20:52
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Marina

SV: hahah okej, men det är med gott! D;

2009-02-20 @ 16:46:52
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0