season.of.love

Var på RENT igår med Emmie, Johanna, Mona och hennes kille Simon.
Vi fick platser längst fram i mitten .. eller i alla fall jag :D
Musikalen varade i ungefär 3 timmar ^-^ Men det var verkligen skit bra! :D
Fick mig att känna att jag måste gå på musikaler oftare ^^
Det är inte klokt vilka bra röster det finns här i världen :o
Länge sen jag hörde Emil Sigfridsson sjunga med :o
Glömt hur bra han var ^^"

Alla   Alla  Jenny till vänster :D

Jenny var med skit bra :D Hon var mest med i första delen
men hon var verkligen jätte duktig :D
Hon fick ge en kille en lapdance, publiken blev moonade,
jag grät för det var sorligt, jag skrattade för att det var roligt.. det var härligt helt enkelt :D

Kom hem typ vid halv 11 och var helt slut, så för en gång skull gick jag och la mig innan tolv en fredagskväll :o
Idag blir det resturang med klasskompisar då vi ska fira Johanna som fyllde år för en vecka sen ^-^
Hinner kankse inte vara där så länge men det ska blir skoj :)

SP1C

Season of Love - RENT OST

Kommentarer
Postat av: Marina

sötnosar! :*

2009-03-01 @ 15:11:23
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0