kiss.the.rain

Idag var vi på utbildningsmässa på Yllan. Gav mig inte så mycket förrutom sovmorgon ;D
Funderar i alla fall starkt på att åka som Au Pair i USA efter jag slutat gymnasiet, skulle vara roligt :D

Åkte skridskor med i en halvimme vilket vara ganska roligt ^-^ är inte lika bra som förr i tiden men är fortfarande grym om man jämför med alla "bambi-på-hal-is" människor ;P Gick tidigare från ishallen då jag, Anna och Jennifer skulle tillbaka till Yllan (nu efteråt kändes det onödigt) och vi missade bussen precis så det blev att gå i spöregnet. Inte det roligaste men vi klarade oss ^^ kom precis i tid med xD

Hoppade av vid eko på vägen hem då mamma skulle dit. Sjukt hur snabbt dom ändrar allt, jätte mycket mat grejor där nu :o
köpte massa center men jag åt typ upp allt i bilen ;D Somnade nästan på soffan när jag kom hem tillsammans med Felix. Bestämde mig att det var nog bäst att jag drog mig ner till datorn innan jag somnade :P



Ska gå ut med hunden nu, glömde att mamma bett mig göra det när jag började skriva detta inlägget, haha. stackars hund. <3 Fast egentligen var det Linns fel för läste henens blogg medans mamma sa det ._.

edit-
det var inte lönt längre för maten var klart om 10 min, haha xD fy på dig Linn :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0