happy.birthday

När klockan var halv 6 började jag göra mig iordning för att få skjuts in till stan. Mamma och Mange var sega som vanligt men lyckades komma in i hyfsad tid för att möta Emmie, Anna, Matilda och Sabin :D
Vi blev kvar på mc donalds ett tag för Emmie tyckte hon såg ut som "en hora" för att använda hennes egna ord xD
När hon väl fixat håret och allt kom vi iväg till Chill Out och hittade resten av gänget ^-^

Vi fick splitta på oss då vi inte fått ett helt långt bord så hälften fick sitta vid "Johanna bordet" och hälften vid "Sabina" bordet, som också kallade sig det roliga bordet. Vi vann över dem senare ändå eftersom vi skrattade mest och alla kom till oss xD
Det var nog tack vare Monas wee-wee talk, hahah xD Eller Kents mördar snigel som skulle sätta sig BAKOM våra ögon om vi klottrade på borden xDD asså seriously, hur gamal är han ._.

The Group ;D

En stund efter att vi kommit dit fick vi beställa dricka, Johanna tog så klart en drink då hon firat sin 18 års dag, vi andra fick nöja oss med läsk/vatten/juice. En halvtimme efter det att vi kommit fick vi maten. Jag hade en pizza med fläskfelé, bearnaise sås och svamp ^-^ Alla ville ha en bit men det var bara Matilda som var speciel nog att få smaka ;D

Mona och Johanna ;D  Johanna med drink 8D

Det blev också en efterrätt, Banan Split utan chokladsås och grädde xD alla mobbades D:
Tiden gick fort och klockan blev 10 och vi var tvugna att åka hem då resturangen stängde. Johanna, Sabina och Jenny (tror jag hon hette) gick på puben och vi andra drog hem.

En lyckad kväll enligt mig. Hade verkligen skit skoj. Kul att Johanna tyckte om vår present också :D

Jag efter Chill Out

Happy Birthday - NEWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0