Happiness

Igår var fettisdagen :D vilket betyder SEMLOR :D
Fast mina semlor är fett fejk då jag bara har en bulle med florsocker på eftersom jag gillar varken grädde eller mandelmassa ;P
Semlorna serverades by the way hemma hos Jennifer så hängde där hela dagen ^-^

Idag var en riktigt härlig dag då jag slapp teckenspråket :D :D :D :D alltså fick sluta 2 timmar tidigare *O*
Skönt som fan säger jag. Vad som inte är skönt är att jag ska läsa ut min tyskbok till på fredag vilket intek ommer gå då jag intek ommit någonstans, dessutom ska jag läsa 36 sidor i en bok på engelska och 100 sidor i en svensk bok till nästa vecka.. okej jag gillar att läsa men det här blir fan för mycket D: specielt eftersom jag just nu är uppslukad i Twilight bok tre igen och har en annan bok jag måste läa ut snart eftersom den ska tillbaka till biblioteket... *pust*

Imorgon blir slappedag i skolan :D först ska vi till utbildningsmässan på Yllan och ska inte dit förren halv 10, vilket betyder sovmogron! :D sen ska vi bara åka skridskor i ishallen i en timme och sen hem igen ;D Är förvånad att mina skridskor fortfarande passar xD

I want you to know that whenever you need me I'll be there, no matter what it is I will be there for you <3


Emma, Lollo, Linn   Jennifer , Petra


Happiness - Super Junior

Kommentarer
Postat av: Linn

tycker om den ELL-bilden qw

2009-02-25 @ 18:15:57
URL: http://chickenbob.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag tycker om bägge bilderna :) <3

2009-02-25 @ 18:55:02
Postat av: Lollo

Jag tycker om er<3

2009-02-25 @ 19:20:01
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0