glamorous.sky

Jaha, idag blev man lämnad själv hemma igen. Mamma fick jobba och Mange följde med in till stan.
Jag klagar dock inte precis. Ingen Mange som klagar på mig.

Fick tillbaka min hund idag i alla fall, Mange hade ju honom hela dagen igår. Nu är han fin igen för han har trimmats. Ser ut som en valp igen :D Så fick min morgon långrunda idag ^^ och när jag går tillbaka möts jag av en hel buss fågelskådare.... asså.. fattar inte hur det kan vara roligt. Jag fick gå igenom hela hopen för alla hade ställt upp sig vid sidan av vägen för att kolla på några fåglar som satt i ett träd... kul ._.

Har fortfarande inte fått in linserna. Idag när jag försökte böjde sig linsen bara och följde mitt finger i stället.
Det känns som att det här aldrig kommer gå xD

<3


Såg fädigt nästan hela Pi Li MIT igår *O* sista avsnittet gick igår så väntar på subben bara :D
Asså älsk på Aaron *-*
Började på en ny drama med igår, Brown Sugar Macchiato. Visade sig att tjejen i MIT med speladei denna.. och att hon gillar min favorit i denna med, som påminner lite om Aaron, haha xD
Såg även episode 6 av Mei-chan no Shitsuji, asså... Hiro *-* men aah, det blir bara bättre och bätre nu. Synd att man ska behöva vänta en vecka hela tiden för att se nästa avsnitt D:

Aaronm, Gui Gui, Huang Hong Sheng   Lollipop/ Bang Bang Tang   Episode 6


Glamorous Sky - Maki Nakashima (Nana)

Kommentarer
Postat av: Marina

SV: filmen var väldigt bra! Riktigt rolig med, fast det brukar den vara när det är Adam sandler som har huvudrollen ;)

2009-02-21 @ 21:49:03
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Marina

(forts.)

såg du melodifestivalen btw? EMD VAR AS BRA!!!!!!

2009-02-21 @ 21:49:30
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0