动.脉.dong.mai

Pi Li MIT är nu officielt avslutad för min del ;D
Slutet var väl okej, men om man jämför med resten av serien så var det rätt vagt.
Har i och för sig tyckt att serien segat ner sig sen de började misstänka Gui Gui men ändå ._.
Slutet gott allting gott i alla fall.

Aaron Yan och Gui Gui          

Funderar på om jag ska göra lite läxa.. men jag är nog för lat för det.
Harry Potter var förresten sämre än jag kom ihåg den.
Eller den är bra, det är bara slutet som är för... lite eller vad man ska säga.
Men det fick väl duga :P
Kommer antagligen spendera även denna dag åt att kolla drama, inte mycket annat göra ute i ingenstans ._.
.. nej nu återgår jag till min "Prins" <3

Artery - Fahrenheit

Kommentarer
Postat av: Marina

SV:huhu nej inte jag heller! ;O de var bajs bra, och som vanligt alldeles för heta för att va sant!<3

2009-02-22 @ 19:15:34
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Marina

SV: ja jag vet! så jävla sjukt! så jävla sjukt fel också! Bajsbajsbajsbajs! >.<

diskas dem så ska dem se att de får samtal från mig! ;oo

2009-02-22 @ 19:17:17
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0