what time is it?

Titti från körskolan hade lämnat ett röstmeddelande till mig igår då jag inte hade mobilen på mig. Det var så att jag egentligen skulle kört med Ewa idag men hon skulle till Olofström så jag fick köra med Draggan 10.30. Men nu skulle inte hon inte dit så jag kunde få köra med henne i alla fall på en tid som var senare. Jag trodde hon sa 10.50 och hon trodde med det först men fick senare på kvällen när jag sov att det var 11.50 så jag gick ju upp till 10.50 lektionen.. vilket resluterar att jag är här, HAHA.

Louise klarade sitt körkort nu i morse! GRATTIS :D Får hoppas att jag kan joina henne ;D

Kommentarer
Postat av: louise

TAAAACKK:D och du joinade, så GRATTIS till dig med :D

2009-08-24 @ 14:30:29
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0