The Party's Just Begun

Ja, då var man ute för första gången i fredags kväll/natt. Var i stan innan vi åkte hem till Jennifer åd Jennifer hittade sin outfit för kvällen ^-^ Hjorde mat och sedan handlade vi och hämtade sprit, Matti och Kenneth, HAHA :P Mona kom senare hem till Jennifer och vi satt och pratade och hade trevligt. Efter en stund kom datorn in i rummet och vi hade roligt med datorn. Tillslut drog Jennifers lillasyster som fick var med på våra lilla "förfest" upp migo ch dansade. Så sista tiden innan vi åkte blev det dans. Mitt i alltihop kom även Gustav förbi och han hade fixat upp oss på VIP listen till Banken så det var bara att dra förbi hela kön när vi kom dit! Gick dock först till Hässle och shotade lite där även Johanna joinade oss men hon försvann sedan när vi drog till Banken för att parta. Rätt häftigt att bara gå förbi lala och slippa betala, HAHA. Träffade Jimmi och gänget på Hässle plus några Engelsmän så de hittade vi även på Banken och allt var skit kul :D Natta mat på pastavagnen blev det såklart också :)



Sov hos Matti för jag bestämde mig för att jag ville säga hejdå till Melle på lördagen innan hon åkte till Frankrike. Vi var inte helt pigga när vi gick upp 9 på morgonen men det funkade. Melle tyckte det var en kul överraskning att jag kom i alla fall. Fick dunder frukost när vi kom till Ignaberga, GOTT! Sa sedan hejdå till henne och tog tåget till K.stad. Där skulle jag gå till Bokia och köpa en bok så jag kunde underhålla mig hos mamma medan hon jobbade men hade inte pengar så skulle till bussen istället men mötte Jenny<3 och stod och pratade med henen i typ en halvtimme så missade den med. Då blev det att jag lånade pengar av Tessan och skulle köpa en bok. När jag väl valt skulle mamam nästan sluta jobba så jaa. HAHA.



Jobbade inatt med och kom in i säng förrän 5. Det var rätt mycket folk ute ^^" Fick i alla fall sova till halv 12 idag. Städade mitt rum då och damsög nere vid datorn (behövdes! XD) Runt 2 skulle mama och jag ut och köra så jag värmde upp inför intensivkursen imorgon. Vi körde totalfel för mamma inte kan vägarna. Kom inte hme igen förrän runt 5 HAHA. Det blev Kina mat i alla fall, mums! Det blir min mat imorgon med *-* SKa träffa Louise utanför kvart i 8.. så det blir tidig läggtid idag :P


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Jo för mig kommer 23 kg räcka ;D

2009-08-03 @ 15:14:22
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0