the first day of the last

Idag var första dagen i skolan. Sista gången jag kommer gå första dagen på gymnasiet :D Åkte in tidigare för att vara hos tandläkaren. Om max 2 månader åker den av :D Fick värsta feta gummibanden att ha i käften ^^" Gör ont nu :( Övningskörde lite med mamma innan vi stannade och åt på graffiti och jag sedan gick till skolan. Hände inte så mycket egentligen. Fick busskorten i princip ._. Vår scheman fick vi med. Måste prata med Bo om mitt för jag har inte Psykologi B inlagt så ^^"

Imorgon har man 2 lektioner, ganska gött :D Ska även köra på körskolan ^-^ Melle kanske sova hemma hos mig med :)
Jennifer ringde med idag :D Det lilla äcklet :D som lämnar mig helt själv! men men, jag klara mig nog ;D Har gjort pickels idag med! HAAHH. Jag och Melle skivade 6 kilo gurkor! HAHHAHAH

The Twilight Saga: New Moon 'Meet Jacob Black' Preview in HD

Kommentarer
Postat av: cassandra

Men du hade vart på informations möte redan hos cc va? du hade tillcoh med gjort intervjun eller? :)

2009-08-18 @ 21:33:03
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: petra

SV: ja, har du aldrig märkt att hennes ögonbryn sitter långt upp i hårfästet alltid? :)

2009-08-18 @ 21:35:29
URL: http://chewyfruits.wordpress.com
Postat av: cassandra

haha tack! :) oej, alltså jag är skit nervös för ttprata engelska och så på intervjun, jag är inte kass men jag är inte super duktig heller, men intervjun kommer nog inte vara någonting i jämfört med att prata med familjen första gången ;) pirrig man komemr vara då.. :) nej, jag har faktiskt nte börjat med något än, jag fylelr 18 om två veckor och så ska jag nog ta körkort inom en någon/några månader sen så säter jag nog igång med allt ;)

2009-08-19 @ 19:46:22
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

haha nja, alltså jag har anmält mig hos CC och STS men inget annat ;) men jag vill verkligen sätta igång med allt nu !! :D jag ska på info möte med CC på min födelsedag ;) haha TACK! :D

Ja man kommer typ dö, jag komemr inte vilja svara men ändå vilja ;) usch jobbigt ;) men OJ!! hoppas att du klarar det då! men det gör du säkert!! :D lycka till!

2009-08-20 @ 16:37:14
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0