svenne banan!

I fredags var det dax för Jimmi och Tobbes parteeey :D Jennifer och jag var och shoppade lite inför. Hittade ett varsit plagg :D (dock inget av de på bilderna, AHHA) Fick jobba precis innan vi ksulle dra dit men vi blev bara en halvtimme sena. Fullt ös då! Stugan var större än jag trodde :P Hade svårt att hitta Jimmi och Tobbe i mörkret dock! Skaffade mig massa nya bekantskaper :D Braceface-buddyn Maja aka Tobbes flickvän, Rasmus Pålsson! Känner Tessan, big shocker kan man ju säga xD, Nico my buddy buddy, Rasmus, Ola, Sara, Macce, Alex, Stoffe, Stekarn,Erika och massa fler.. Försökte utmana mig själv med att komma på alla namnen men jag failade lite, HAHAHA.



Träffade även massa gamla vänner. Roligt att se dom igen! Måste påpeka att där var alldeles för många österängare.. men det gick väl att leva med, HAHAHA :P Ni ska allt få se vad vi ska göra som payback ;D Jennifer åkte dock hem tidigt, var nog ingen bra dag att festa på för henne D: Petra var borta ett bra tag så jaaa, då får man ju hitta andra att leka med, HAHAH Men det var väldigt roligt! :D






Mådde faktiskt bra i lördags, tro det eller ej. Jag lyckas alltid hitta någon som får i mig vatten (Y), Nico was the man denna gången :D Tacl för den! Åkte inom Jennifer och lämnade ett minneskort till Tessi så hon kunde få sin bok, HAHA :P Ungarna var väl lagom energiska denna gången. Men de somnade rätt snabbt när det väl var dax. Elin, my little sisterrrr var med där :D Vi såg Män Som Hatar Kvinnor. Faktiskt en riktigt bra film :) Lisbet Sallander (Y).Elin drog vid 10 och Petra vid 12. Maja och Deza kom hem runt 2 å jag slocknade väl vid halv 3. De små rara ungarna väcke mig 8 morgonen därpå, YAY! :D not ._. Deza kom upp vid 12 så då drog jag till Petra öfr att hämta min kamra :) Fick lite nudlar på köpet. Sen bra det hem och här sitter jag nu :D Skulle göra läxa men hade glömt allt i ksolan typ, HAHAHA. FAIL!




Kommentarer
Postat av: LINN

du passar i rött!

2009-08-31 @ 00:57:07
URL: http://chickenbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0