summer time

Sista dagen på intensiven den här veckan. Gick ganska bra idag faktiskt :) Dock skulle Ewa J inte vara där längre och det känns lite surt för hon är den bästa av dom D: Träffade Sofie en sväng då hon skulle ha några skiver av Louise att bränna på. Har nog aldrig varit så slapp som jag var idag på kursen xD Hade väldigt roligt med Louise, Lousise och Hanna... De tre Louise och Hanna, HAHAHA. Hanna sa något som ingen av oss andra fattade först. Sen fattade vi en efter en och Louise Berg sa: Louise är lite trög! och jag tänkte ju direkt att hon menade mig men både jag och Louise sa ja samtidigt så alla började as garva för de var ju verkligen alla tre osm var tröga... ja de som inte var där fattar nog inte riktigt det roliga men det kom en skvätt tårar då kan jag säga xD



Övningskörde hem idag och det gick väl rätt bra ^-^ Körde inom Jennifer men no Jennifer där D: Tänkte sno hennes dator men skit i det ;D HAHAH skoja :P När jag kom hem fick jag gå med hunden och påväg tillbaka kom Matti rusande efter mig. Så var med henne en stund. Mamma ringdeo m att jag fått paket så gick hem för det var ändå dags att sova snart och då visade sig att min present från Korea (Nara) hade kommit fram redan. Fick ett par öronhängen och godis *-* Har fått godis innan och har för mig att det var sjukt gott! :D Neh, nu ska jag typ gå och lägga mig inför jobbet ikväll. Ha så roligt allesammans! :D


Kommentarer
Postat av: mandy

ja vi sov i baten :)

2009-08-10 @ 03:07:23
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Sulle

Bäst för dig att bli en hejare på köra snart!!

natti natti

2009-08-11 @ 01:41:39
URL: http://liciouslyshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0