Fokiiiiiii :D

Hittade en kul liten tävling på Petras blogg :)



För att delta i tävlingen går min in på Fokis.se.
(Jätte gullig liten blogg :D En söt tjej från norrland,allt ovanför Stockholm är ju det ;D, som har den. Älskar hennes dialekt *_*)
Man får sedan välja två produkter man tävlar att vinna om från GadgetGirl.
Jag valde en Optisk Mus alá Hello Kitty för jag kunde inte motså den (kan ju ha den när jag köper min bärbara!) och Apple Hörlurar (lite tråkigt jag vet D:) för jag lyckas alltid ta sönder mina ändå och Apple = Bäst!

Ta en titt vettja :D



Dessutom, efter jag spelat in mina delar till en collab så kände jag för att sjunga lite till och mitt i en låt (som inte gick så bra btw! HAHAHA och nej Petra jag ratade ditt förslag rätt snabbt D:) kommer mamma ner och säger att det hörs ända upp, HAHAHAH så pinsamt! Så mitt i allt hör man mig säga några ord och sen fortsätter jag viskande... utan att riktigt kunna texten... fett fail.. men fortsatte för skojs skull.. sparade till och med det, AHHA för jag ska kunna ha något att skratta åt ^^".

bara för jag fått den på huvudet nu ikväll ._.


Kommentarer
Postat av: sarah

Du kan vara klant :( haha xD hoppas du har det bra :D

2009-08-26 @ 11:05:58
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0