don't go wasting your emotions

Blev inte som jag tänkte i helgen. Sara ville helt plötsligt ha ledigt hela helgen så jag fick jobba både fredag och lördag. Var väldigt slapp i lördags, låg bara och lyssnade på Shadow Kiss (Tredje boken av Vampire Acadamy) ute i solen.. och fick en konstig bränna, HAHAH. Men ja, rätt skönt att bara ta det lugnt när man ska jobba natten sen ^^" Efter jobbet körde vi inom Jennifer för hon hade kommit hem :D Men bara en stund då mamma ville hem :P

Idag kom Petra och Jennifer hit. Vi lagade mat och tittade på film :D Skulle först hämta mina filmer hos Matti och då var hon där så hon fick hänga på :D Det slutade med att vi brända Ink Heart :) Helt okej film men boken är bättre ^^ Såg Mamma Mia med Matti sen när kusinerna åkt :) Älskar scenen på stranden <3

Imorgon gäller det... är jätte nervös :S Alla säger att jag inte behöver vara det och att det kommer gå bra... but you never know D: Vi får se! Ni får veta imorgon :D

Lay all your Love on me - Mamma Mia! The Movie

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis till körkort teorin. Då antar jag att du har uppköring snart med ;) Just nu läser jag Harry potter böckerna på engelska :D

2009-08-24 @ 03:58:42
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: Amira

GOOD LUCK <3

Ja, vi är lite knäppa jag å mina kompisar som väljer att he julfest mitt på sommarn, haha^^, men roligt var det!! :D

2009-08-24 @ 09:50:57
URL: http://amirasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0