disco drive

Att gå upp halv 7 var ingen höjdare men vad ska man göra? Mötte Louise utanför körskolan innan vi gick in tillsammans. Fick en introduktion av Titta och även lite uppgifter av henne vi skulle göra under dagen. Jag och Louise gick och fikade lite på Fantasi under den kortare rasten. Var hungrig så tog en mackhalva ^^

 

Inte långt efter att vi kommit tillbaka kallades Louise ut för en körtur. Inte långt efter kom Draggan, som han hette, och hämtade mig. Det verkade som att han kallat på mig under rasten för han frågade om "Louise Ljungdahl dykt upp". Jag hade förbättrat de jag skulle bättra mig på förra gången men fick lite nya anmärkningar, min förkärlek till kopplingen och tydligen var jag lite mesig med gasen xD Blev bara massa plugg efter det och tillslut var det lunch. Jag och Louise tog oss till Graffiti, yummy!

 

När vi kom tillbaka var det dax att forslas till lokalen vi skulle vistas i resten av kursen. Ja, Louise, Mimmi och Jonna (somvisst ocksåvar där :o Många SP3C:are på samma ställe :P) tryckte in oss i första bilen. Vi fick dock köra ett extra varv för Jonna hade glömt sina böcker xD Där blev det ännumer pluggande och de sista minutrerna fick jag köra med Islam. Det var helt okej. Han tyckte jag körde för fort istället, HAHA. Men det gick bättre än innan ^^

 

När jag skulle gå till bussen hör jag en bil tuta och vänder mig om så ser jag mamma isin bil. Så ingen buss för mig :D Sitter hos Jennifer nu för jag ska sova här. Jennifer och Petra är dock i Malmö för tillfället :P Smsar lite med Louise om hur sista körningen gick då hon inte kom tillbaka efter sin körning ;P Får ta lite bilder imorgon, glömde det idag D:


Kommentarer
Postat av: sarah

2009-08-04 @ 18:39:25
Postat av: sarah

Kanske inte ska till astrid lindgrens värld i helgen ändå. inte säkert xD Men isåfall kanske vi kan klämma ihop nån kväll med lite skojsigt sällskap :) <3

2009-08-04 @ 18:40:23
URL: http://dansarah.blogg.se/
Postat av: petra

kommere en uppdatering snart eller? :D

2009-08-06 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0