disco drive

Den här dagen började verkligen helt fail, HAHAHA. Trodde vi började 9.50 så gick upp så jag kunde hämta Jennifer i tid. När jag hållerp å att borsta tänderna får jag sms av henne osm undrar vart jag är... då visar det sig att vi började 9.10 HAHAAHAH SÅ skyndade mig och åkte hem till henne men då var det ändå inte lönt att åka till lektionen så vi sket i den och siktade in oss på nästa... som vi höll på att komma för sent till då vi stannade på maxi för att köpa frukost och godis xD

Hade Företags Ekonomi för första gången idag. Kommer nog gilla det, väldigt slappt, AHHAHA. Väntade in Petra efter skolan sen körde vi hem till Jennifer. Stannade där en stund sen körde jag och Petra till mig och åt resterna av tårtan från igår :P Fick sedan köra hem Petra, stannade där med en kort stund :P Fick tillbaka min byxor jag glömt och glömde i stället mina solbrillor, HAHAHAHA

När jag knappt hunnit hem ringer Mange och vill att jag ska hämta upp mig hos Jennifer. SÅ det var bara ut och köra igen. När han väl kommer dit så säger han att vi ska hämta en bil i Vånga. Vägrade först köra för hittar ryp knappt dit och orkade inte köra mer... men det slutade med att jag körde i alla fall. Stannade där med en stund. Ellen visade sin koja och sitt rum :P Fick se en skymt av Sander med ^^ Sen började frysa och bestämde mig för att åka hem. Mange kom ifatt mig i Vanneberga :P Mern ja, nu är man äntligen hemma. Petra fick mig att vilja sjunga... så funderar på att spela in till collaben och kanske för skojs skull en Mamma Mia låt, HAHAHAH. TJAO!

Låten som satt i våra huvuden och vi inte kunde spela i bilen för har inte hunnit köpa skivan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0