chocolateblatte!

Hade inte lektion förrän vid kvart i 1 idag så mamma körde in mig :D Men det visade sig sen att vi fick ställan in tyskan för att schemaläggarna är inkompetenta ._. Så jag och Anna hade lite tid att döda. Gick rundor på stan... bland annat BR! HAHAHAH var som att vara barn igen :P På matten kom jag och Jennifer på att vi är ett jävligt bra team. Jag kom på en liten sak men visste inte riktigt om det kunde vara bra för att kunna fortsätta lösa talet men Jennifer snappade upp direkt vad man skulle göra efter det och talet var löst, HAHAH.



Gick lite fler runder i stan för att vänta på Tessi. Fixade Jimmi och Tobbes present när hon kom och sen åkte vi och köpte hårfärg! Skulle haft det till på lördag så Petra kunde färga mig men Jennifer tjatade så mycket så det blev att Tessi gjorde det en timme senare xD SÅ nu är jag inte ljushårg längre :O Mamma tycker jag är dum i huvudet men det blev fint! :D Kommer vilja ha mitt blonda sen igen men tycker om detta nu :D Förlåt Petra D: Imorogn kanske jag måste köra moppe till bussen, HAHAHAH. Morfar behöver låna vår bil och den andra är sönder ._. Men mamma kanske körde in mig... vi får se :P


Kommentarer
Postat av: mimmi

Jaa, verkligen! battre familj kan man inte fa :) jag ar sa lycklig, hihi!

2009-08-27 @ 03:54:36
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0