beautiful

Line ringde nyss och hörde om jag fortfarande skulle komma på mötet på måndag och om jag skulle ha någon extra med mig :) Dom är så trevliga på Cultural Au Pair :D<3 Jennifer fick med nyss ett samtal av Line men hon han inte svara :P Loser XD Så Måndag blir det CC möte :)

Har failat på att ta bilder. Ska se om jag kan komma ihåg imorgon eller något. Man har så mycket annat att tänka på :P Har precis klarat alla proven på det programet körskolan här (man är väl bäst 8D) så det blir väl "pärmarna" nästa ^^ Har även kört.. 8 lektioner tror jag det var och är på stadskörning nu.. så akta er i stan imorgon ;D HAHA :P Särskilt vid rödljus och enkelriktade gator ;)



Har lekt med Matti de senaste dagarna så har inte gått ochg lagt mig ås tidigt. Var dödstrött innan lunchen idag så ikväll blir det 10 som gäller! Matti är ute på resturang med ett par vänner ^-^ Imorgon blir det jobb D: Hatar det T_T Men pengarna behövs. Måste skriva nytt CV med så jag kna få jobb på andra ställen ^^" Måste tjäna massa pengar till nästa sommar så ._.

Nästa veckan blir det mer körning och plugg, halka, risk ettan, Klass träff?, Halmstad?, fika på stan?, CC möte och lek med Matti antagligen. Möjligtvis lite Tyskland på söndag med ;P



Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha liseberg släng dig i väggen :D

2009-08-07 @ 16:56:10
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Va roligt med CC möte, nu börjar hela resan för dig:D Lycka till med allt! Håller med dig att det verkligen är värt att vänta:) Nu känns det såå himla bra!!! Tack för din kommentar!

2009-08-07 @ 18:04:48
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0