too many days

Glömde säga att jag fick G (nästan VG, 3 poäng ifrån) på mitt Svenska prov igår! :D Jag som trodde det gott åt helvete, haha. Visserligen tycker jag inte om att få G men den här gången blev jag glad för det :P

   

Har kollat mycket på hur mina läxor och prov kommer vara fram till sommarlovet... jag är säker på att lärarna försöker få oss att gå in i väggen. Det känns som att det är sjuk mycket! Särskilt Tyskläraren försöker döda oss, seriöst ._. Mne det är väl bara att bita ihop ^-^

Skrev en liten uppsatts på tyskan idag, fick ha gramatikboken och en ordbok då det bara var ett test. Vet inte hur det gått dock ^^" Får väl veta imorgon :P Då ska vi göra en ny uppsatts men då får vi inte ha hjälpmedelfast det är fortfarande ett test. The real thing kommer vecka 22. PÅ kinesiskan hade vi sjukt roligt när vi skulle sätta ihop ett rollspel där Viktor är servitör och Jag, Jennifer, Johanna och Sabina är gäster. Sjukt kul hade vi i alla fall, as usual. Älskar våra mandarin lektioner :D

   

Idrotten idag var lite annorlunda då Läraren kom ca 40 min sent eftersom hon varit på sjukhuset. Hälften av tiden hon var borta fick vi vara med en annan klass som med ska hålla på med orientering... ja ni hörde rätt, vi ska antagligen hålla på med orientering resten av läsåret, Jippie!!! ... -not!

Posetiv är dock att mamma hämtade mig vid idrottshallen så slapp gå massa :D Träffade även Merlyn där utanför! Hon är en av de skälen till att jag är bra på engelska. Hon började lära oss engelska redan på lekis då hon är Australienare :O Vi brukade ofta skriva brev till hennes dotter som bor där ^^ Var trevligt att träffa henne igen :D Ska hälsa till alla Kiaby nissar :D

   

Imorgon är det fredag! SKÖÖÖNT! Ska leka med Jennifer och Petra. Jobba på lördag.. får se hur det blir denna gången. Sista jag sov hos Jennifer dagen innan jag skulle jobba gick allt åt helvete på grund av mamma, haha xD Stackars Tessan :P

lollo-töntar-sig-för-hon-har-tråkigt-inlägg 8D

   

Kommentarer
Postat av: Amira

Tjabba! Gosig björn du har där!!

Jo angående min namnteckning på bloggen!!!

(och jag som inte är så teknisk utav mig lyckade fixa in den där)...hihi^^

jo, du ska få en länk utav mig där det står precis vad man ska göra, men fråga på mo du är osäker!! :)

http://www.mylivesignature.com/

2009-04-16 @ 18:56:11
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: petra

hellyeah på att du ska leka med oss!

wow, du e ju värsta-bästa-utklädnings-nissen-som-nånsin-gått-i-ett-par-skor-typ. typ.



cykling till eko imorgon, IT'S ON! ;D

<3<3

2009-04-16 @ 19:41:25
Postat av: anna

Hej :)



de kommer inte att ringa, de är borta från min sida och det betyder att de inte ville ha mig :( :p lite tråkigt, men ändå..

2009-04-16 @ 22:25:44
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0