tired much?

Av någon anledning känner jag mig sjukt trött! Kan vara för att iv orienterade idag och jag sedan gått två långa runder med hunden.. men ändå. Ska försöka lägga mig tidigt idag så jag är pigg när jag kommer till Linn :D Har inte packat ännu o_o får gå upp lite tidigare än vanligt idag och packa ^^"

Åkte hem med Jennifer idag. Vi smörade lite för Tessi och frågadeo m inte hon kunde ta bussen hem så vi kunde ta bilen och tillslut funkade det ;D Skönt att komma hem lite tidigare och jätte kul att åka med jennifer och massa musik :D Satt i gympakläderna så var lite små svettiga, AHHAHA. Gick runt så på skolan, men va tusan ;D

 

Mange tvingade ut mig i garaget med idag för jag skulle hjälpa honom med något... men det slutade med att jag bara var sällskap för det gick inte som han ville. Hittade massa uppstaplade tomma ölburkari ett fönster och ännu fler fulla i kartonger... så det är det han håller på med på kvällarna? HAHAHA nej men :P

 

Imorgon blir det Linn i alla fall. Har inte varit hemma hos henne på ett halvår typ :o eller vänta.. var ju där nyår, HAHA jaja nästan ett halvår så ska bli kul att komma dit igen :D

chiao ;D

Kommentarer
Postat av: Julia

När jag bestämde mig för att söka så anmälde jag mig till ett möte med culture care som jag dock aldrig gick på och så kollade jag efter möte med sts men dom hade inget i min stad när jag ville anmäla mig. Jag satte mig och läste igenom både hemsidorna jättenoga och beställde hem broschyer från båda och läste. Men tillslut så valde jag sts och då slipper du både depositions avgift och flygbiljett så till just sts har jag betalat 1995 kr och sen är det ju visum och läkarundersökning och sådant men det får man betala med alla organisationer. Men när jag hade anmält mig så var dom snabba på att ringa och förklara allt och svara på frågor och det gav mig högt förtroende för dom och dom har varit väldigt hjälpsamma :)

Om du är osäker så kolla igenom vad du tycker passar dig bäst ^^, lycka till!

2009-04-23 @ 23:17:42
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: amanda

okej, jag åker också med cultural care, dom kan jag verkligen rekommendera. Jag sökte västkusten först men fick inte ngn matchning så jag tog bort det och fick en matchning direkt, dom har ju mest familjer på östkusten och nu verkar den familjen jag ska komma till helt underbar.. :)

2009-04-24 @ 20:03:06
URL: http://bympan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0