thai :D

Nationellt prov i engelska idag - uppsatts. No big deal. Var väl inte mitt ämne men jag skrev på, blev mer än 300 ord och mindre än 600 i alla fall :) Hade hellre haft 1:ornas ämne ._. cuss you Petra D:

Jag och Jennifer tog bilen hem till henne då vi hade ca 4 timmars rast ^^" Hämtade dock hennes körkort på posten först! Såg One Tree Hill och sen stack vi till Bromölla för att köpa mat på thaivagnen :D Jennifers debut, HAHA! Hann se Gossip Girl med innan det var dax att åka tillbaka till skolan. Väldigt deprimerande ._. Fick läxförhör och sen babblade vi om massa onödigt sen fick vi gå. Älskar mina turism lektioner 8D

   

Övningskörning hem. Jag kör ju inte som Jennifer men I'm on my way :) Förhoppningsvis slipper jag så många lektioner på min intensivkurs i augusti :) Har gjort min svenskläxa :D Känner mig duktig! Boken börjar bli lite bättre nu ^-^
Lade ner Beyonces senaste album då jag hade If I Were A Boy på huvudet. Gillar det :) Emma och Frida ska ju se henne nu i Maj *-* Lyllos<3



1 month left

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahahaha, snygg bild på dig och mig bilen. hade lite mycket att konsentrera mig på tror jag. Men ILU <3

2009-04-28 @ 18:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0