sorry.sorry

Lördagen var det roligaste på länge xD
Jag började med att vakna upp på madrassen och fick fete frukost.. även kallad påskfrukost :)
Sen fick jag skynda mig in i duschen för att få hänge med in till stan :P Skulle införskaffa present till (morbror) Calle
närmarre bestämt massa öl ;) Följde med så jag kunde hänga lite med Fia ^-^
Väl inne på systemet möter vi någon vi känner... vilket är CALLE! haha, så tajmat asså xD

Efter stan följde Sofie med hem till mig. Vi spelade spel, true or false junior ;D
Jag vann såklart ;D Sen fick vi tråkigt och det började närma sig till att vi skulle iväg igen så vi camwhorade lite ^-^

   
                                                                          bjuder på den, haha xD

När alla väl kommit in på Chill Out väntade vi in födelsedagsgrisen, min morbror Gustav... som var en halv timme sen ._.
Han visste inte ens om detta, han trodde han skulle till morfar och äta och ändå lyckas han vara en halvtimme sen.. denna människa asså. Men han blev glatt överraskad i alla fall, även om han sa "era svin" efter att vi sjungt för honom ;)
Jag visade min sanna sida och lensade allas tallrikar.. typ.

Efteråt sa vi hejdå till Gustav och åkte till lokalen de hade sin överraskningsfest i. Det var inte mycket fler folk där än vi som redan varit med och ätit. En stund efter att Gustav med lyckats pallara sig till lokalen fick han öppna sina presenter ^^ Vad jag kom ihåg var det två skräddarsyda skjortor, en flaska wisky, tre kinderägg, några böcker, en film och vår present, ett dykarsertifikat :D Vilket han nog blev mest gladast för för han sa att vi var bäst och hoppade runt lite, haha :P
Calle öppnade sina en liten stund före (han fyllde år några dagar innan) vilket var öl, skjorta (samma som Gustav) och.. och... ja det var kanske inte mer? xD

   

Vid 10 tiden hade vi Gustav frågesport. 15 frågor om Gustav.. fett kul xD
Jag kunde inte någon förrutom de som morfar redan sagt till mig men det var roligt att få höra svaren och berättelsen bakom dom xD Efter det drog partyt igång lite. När Gustav var rätt så fylld började han prata massa "seriösa" saker med oss lite mindre. Väldigt intressant måste jag säga. Även hans kompisar är väldigt roliga och lägger in saker, haha. Älskade hela kvällen ^-^ Vi och de blev lite ledsna när mamam tvingade hem oss vid halv 3. Hade gärna stannat längre :P

   
   gissa rätt svar ;)        Jennifer och Kenneth            Danskungen x )

Idag var det farväl till norrmännen D: Åt lite påsklunch hemma hos mormor tillsammans med dom innan de åkte. Hoppas vi ses snart igen. Det  är kul att träffa dom ^-^ Skulle egentligen åkt hem till Petra idag men mamma var inte alls pigg på det och jag har fortfarande mitt rum att städa och ovanpå det ett engelska arbete att göra som jag skriver på nu ^^" Lite knepigt men det får gå ^-^ Får se hur mycket städning det blir idag ^^" och om Jennifer kankse kommer vara här imorgon eller osm jag ska dit.. vi får se ^^


                                      städa någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0