soffipropp

Skolan drog igång igen idag. Men det var helt okej, fick sluta tidigare som vanligt. Vi älskar Henrik :D
På långerasten idag gick jag och Jennifer på stan 8D Kollade lite kläder ;D

   

När jag kom hem var det dax att städa lite kändes det som, haha :P Blev bara den vanliga städningen, ingen storstädning.. det får bli av i helgen eller nått ;P

  
           före                 --->               efter

Sofie var även här hemma :D Hon lyckades rota fram min dansmata, haha :P Sånt billigt skit från jultidningarna, men den funkar fortfarande i alla fall ^-^ Fick ta fram mina gamla talanger ;D Gick rätt bra ändå :D Roligt hade vi och varmt blev det, thihi :* Hon åt mat här och åkte hem för cirka en halvtimme sen :)

 

Hade tråkigt i förrgår så började spåna på min au pair blogg.. haha, I know I'm earlie men som sagt.. var uttråkad ^^"
Har i alla fall kommit underfund med att jag suger på att göra layouts... eller så vill inte min banner oms jag vill helt enkelt ._. ska kanske ta till mig expert hjälp om ingen annan vill hjälpa mig? (a)

Kommentarer
Postat av: LINN

dansmatta! fan va coolt! det får vi fan göra nästa gång jag är hos dig

2009-04-14 @ 20:31:55
URL: http://chickenbob.blogg.se/
Postat av: Amira

Heej!

Kul att du också ska åka dit!!

Och jag har redan bestämt mig för att vara kvar på ett extra år...!! Så roligt så!!

Säg bara till om du behöver hjälp med ansökan eller tips eller något annat angående CC så hjälper jag dig gärna!! Och kul att du vill följa mitt äventyr!! :) Ska bli intressant att följa ditt med!!

[email protected] är mailen om du har frågor, eller så kan du ställa dom på bloggen!!

Kram Kram!

2009-04-14 @ 21:03:33
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0