sleepless nights

Kom hem igår från Halmstad vid 10 på kvällen. Läste typ min bok hela vägen hem. Sjukt bra! :D Mamma hämtade mig med vår fula nya bil... HAHAHAAH. Den är väl okej så länge man sitter i den och inte ser hur den ser ut ;D



I lördags blev det mer shopping ;D Lite fika, lek med små barn och bio! Den var helt okej. Hade hellre sett Watchmen men denna funkade ;) På söndagen slappade vi mest, orkade inte göra så mycket ^^" Gick i alla fall väg och handlade till maten så helt meningslösa var vi ju inte ;) Hoppade på första bussen hem vid 20 över7 :( <3 Ni får i alla fall picspam från helgen! :D







I natt vaknade jag runt 3 efter en hemsk mardröm... och jag vet att det är lite sånt-gjorde-man-när-man-var-barn men.. vågade fan inte somna om. Så jävla obehaglig dröm D: Såg en film jag hade på ipoden och efter den hade jag lugnat ner mig men då var jag för pigg för att somna om. Så 3 timmar sovande blev det öfr mig inatt. När jag kom hem var jag helt slut. Så sov i ungefär 2 timmar ^^" Är fortfarande rätt trött så ska nog inte bli några problem att sova sen ;)



 
araya försökte att inte komma med på bild ;D

Nej nu ska jag kolla i genom alla bloggar jag missat under helgen! Hejsvejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0