ps-ps-psycho bitches from hell

Geografiprovet gick sådär.. förhoppningsvis klarar jag mig rätt fint ^-^
Nämde öfr Göran att jag  beöhvde nu digitalkamra och han sa att hans kompis sålde ens som han köpte för 7000 för 1800 *-* typ ett mellanting av digitalkamra och systemkamra enligt mig. Är inte så säker på den för fick låna hem en nyare version av den för en sådan hade Göran. Tycker den är lite för stor.. vill ha nått som är lätt att bara med sig ^^" Men sen sa morfar att när jag väl vänjer mig vid det kommer jag inte vilja ha något annat.. så är jävligt kluven, haha xD Funderar på två andra annars som är lite billigare och mindre, så som jag engentligen vill ha dom.

    

Hade engelskaredovisning idag med. Pratade för fort som vanligt och pratade inte heltfritt men det gick väl bra ändå :D
Övningskörde hem med, kunde gått bättre men det funkade väl :P Fick även diska D: Medan hunden låg och latade sig på trappan och mamam glodde på tv... kul ._. Fast fick prova nya Yes som ska vara skonsammare för händerna eller nått sånt.. kommer inte ihåg xD

 

Glömde ta hem engelskan för att läsa till imorgon men whateverr! Ska läsa kinesiskan sen ^-^
Har börjat läsa Au Pair och än så länge gillar jag den. Får se hur det blir sen. Men jag gillar det mesta :D Förrutom vår svenska bok som är sååååååå tråkig D: Jag har för mig jag skulle skriva något mer men har glömt det totalt xD

   

Fortfarande inte bestämt vart vi ska sova i Stockholm. Blir antagligen antingen Linus, I-chan, Sara eller Susanna.
Vill ha allt som behöver göras innan fixat nu så man slipper oroa sig och så man bara kan njuta och längta fra mtill den 28 Maj :D <3

Hämtade ut biljetterna till Linn idag också ^-^ Någon som vill leka i 20 min i Helsingborg? HAHA xD

Kommentarer
Postat av: petra

..hur fan stavar du psycho? HAHAHAH

2009-04-20 @ 21:51:54
Postat av: petra

hur fan stavar du psycho? xD

2009-04-20 @ 21:52:25
Postat av: marina

sv: haha men det finns ingen sån när jag kommenterar? xD D:



ja, kanske. Tycker både den är rätt och fel ..^^

2009-04-21 @ 12:56:04
URL: http://ironic.blogg
Postat av: Amira

Den rosa kameran ser väldigt söt ut...och bra är den med;)

Förresten, vad är det för programm du går?? =)

2009-04-21 @ 14:19:50
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0