our song

Lämnade tillbaka kameran till Göran idag och meddelade att jag inte skulle ha den men att Jennifer eller någon i hennes familj ville ha den så den är så gott som köpt ^^ Sa också att jag hellre ville ha en mindre som jag kna gå med i fickan och då säger han att han har en sådan och skulle ta med den till nästa gång (tror jag i alla fall :o) .. så det blir kanske en Göran kamera i alla fall :D

   

Gick inte på teckenspråket idag. Sorry guys. Men pallade verkligen inte. Fick övningsköra en massa för mamma behövde tanka och köpa mjölk :P Och precis när vi skulle tanka ringde Jennifer.... GRATTTIS DITT LILLA TROLL TILL KÖRKORTET!!! <3



Idag blev det även officiellt... TEGOMASS KOMMER TILL STOCKHOLM DEN 28 MAJ! And I'm so there! Fatta... jag har väntat över två år på att detta ska hända. Liksom missa dom med en vecka var inte kul! Men nu ska jag äntligen få se dom! Tack Marita<3 (ger all credd till henne :P)

   

Alla au pair bloggar får mig att bli galen D: Nej men , HAHA! Vill verkligen åka! och vill typ sätta igång med förberedelserna, men det är för tidigt nu. Kan inte fylla i så mycket nu ändå :P

Kommentarer
Postat av: petra

GRATTIS PÅ JENNIFER IHIHIHIHI :D

och.....



SLRRHINODLNBFKNLZFGLDSLHNIZJLHN

NHILASOLHNZOÖSHNÖSONHSRJOHÖJTOG

ZDFJSUDKSIFKSOFLSILNMSLFUDMSOFL <333



teeegoommasssssuuuu <333

2009-04-22 @ 21:59:35
Postat av: Amanda

Hej!

Jag vet inte varför man inte kan kommentera i de nya inläggen, flera som har sagt det. Lite konstigt men jag får väl kolla upp det där :)

Vad bra att du har börjat planera allt redan nu ändå för det tar mer tid än vad man tror faktiskt. Vet du vilken organisation du kommer att åka med?

Om du har ett önskemål att du vill komma till något speciellt ställe kan det faktiskt vara bra om du ansöker redan nu, för om man bara har en speciell stad så kan det ta ett år innan man får familj.

:)

2009-04-23 @ 10:42:43
URL: http://bympan.blogg.se/
Postat av: Amira

Hej! :)

När är det du vill komma iväg?? (alltså, vilken månad typ) ???

Jag tycker du ska anmäla dig till ett info möte på sommaren, eller i september eller så, du bestämmer själv!!! :)

Men, iaf så, är det bra att ha alla saker inne, och sedan behöver du bara ringa och säga när körkortet är klart!! Sedan börjar matchningen!!!

När är det du fyller 18? Eller du kanske redan fyllt det!??;)

2009-04-23 @ 15:10:41
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag ska åka men sts men anmälda mig till möte med CC innan jag bestämde mig men det tjatade så mycket och var mycket dyrare så det fick bli sts och jag känner att jag har valt helt rätt för de har varit hur hjälpsamma som helst :)



Då får du oxå lycka till när det börjar bli dags ^^,

2009-04-23 @ 20:15:32
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0