ortodonti

Var hos tandläkaren idag.. från 11 till 20 i 1! så jävla drygt! Fick först vänta 30 min på att komma in. Sen när vi fått av bågarna för att sätta in nya fick jag vänta yttligare 30 min. Seriöst, höll på att åf damp! Sen sa dom att jag är på slutbågen (bågarna?) nu så det kändes det lite bättre :D Kommer antagligen ha min tandställning max ett halvår till! :D Ska bli skönt att få av tågrälsen ;D

Fick reda på att vi ska ha 200 engelska gloser till turismen nästa vecka... och vi kommer bli förhärde på 30. Jippi! ... -not! Dum, i huvudet. Tänkte först att: vad klagar alla för? Men sen räknade jag lite hur många det var och efter ungefär hälften hade jag kommit till hundra. Då blev jag med lite småsur, haha xD

Äntligen skickat alla mina mail! Ledighet, Tyska steg 5 och läxan/proven i tyska. Skönt att få det gjort nu ^-^ Sen skulle jag gå in på svensk dövidrott och ta reda på "vilka fråger de sysslar med" ... men hur lätt var det då? stog ju inget sånt. Så vet inte vad jag ska göra, HAHAHAAH. Säga att mitt internet inte funkade?



längtar till helgen<3

Kommentarer
Postat av: Amira

Vad lycklig du måste va med alla läxor!!! Skojja bara med dig, och jag ska inte säga ngt, för jag har verkligen fullt upp nu innan studenten! Lycka till då! :)

2009-04-21 @ 21:26:17
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: petra

asså.. jag fick brev från sjukhuset idag om dethär med att sätta in protes? de har väntetid på SEX JÄVLA MÅNADER. så jag lär ha min ett år till (N). fyfan vad sur jag blev.

2009-04-22 @ 17:37:18
Postat av: Julia

Hej.

Vad roligt att du hade tittat in på min blogg :)

Jätte kul att du med ska åka som au pair när du gått ur gymnasiet :) Har du bestämt vilken organisation du vill åka med än? eller det är kasnke lite tidigt :P



Jaa, jag hoppas verkligen att det kommer bli denna familjen ;)vad coolt att dina mamma är twilight galen ^^,

2009-04-22 @ 19:48:56
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0