one.more.night

Fredrik och Kenneth körde tillbaka till morfar för cirka en halvtimme sen... efter att de båda drukit.
Not good ^^" Men mamma körde nyss dit för att kolla så de kommit hem oskadda. Det var meningen att hon skulle köra men Fredrik fick fnatt och körde i alla fall.
Hade sjukt roligt i alla fall åt alla xD Knutte tog as mycket bilder så hoppas på att kunna sno dom sen.
Tog massa bilder när vi satt kamran på spisen så undrar lite hur de ser ut med, haha xD
Dom mobbades lite för att jag var så cp utan att ha drukit något ._.
mobbning y/y?

Städade inte så mycket idag, från 4 till runt 8 ;P
Oratade med Petra i telefon den sista timmen typ ^-^
Kommer bli en fet räkning xD



Knutte var med här eftersom han och Mange håller på med något hemligt projekt ute på någon av öarna.
Han okuperar min säng inatt... så jag får sova på madrassen :o Men det gör inte mig något ^-^
Fick även träffa Belle idag<3 Saknat henne som fan! Hon hade med sin pojkvän så gick med dom när jag skulle ut med hunden... söliga människor de där göteborgarna, ahah xD nej men det ver jävligt kul att se henne :)

Imorgon blir det middag och fest för lille Gustav :D
Kenneth försöker inbilla sig att jag ska dricka men det kan han ju drömma om ;D
Får leka med Fia medans vi skrattar åt honom :P
Väldigt roligt att träffa Norgefolket med :D<3
Det ordnar sig killen ^-^


Kommentarer
Postat av: petra

glömde säga tack för att du pratade med mig så länge ;_; men du säger ju alltid att du har pengar att prata för.. så... HAHAH. förlåt <3

2009-04-11 @ 12:45:34
Postat av: Marina

sv: okej, varför kunde du inte det? DDD:

2009-04-11 @ 13:38:02
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Marina

vad tycker du om min nya blogg-design? är inte riktigt färdig än, men jag skulle jättegärna vilja veta DIN åsikt innan jag fixar alla smådetaljer.

Kram & ha en glad påsk! :)

2009-04-11 @ 21:08:39
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: HAHAH men nej! ;o alltså, jag ser inte den nya dock. Jag ser bara sen svarta gamla tråkiga.. Men alla andra ser tydligen den nya xD

hmpf ._.

<3

2009-04-12 @ 16:21:17
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: thanx btw, och din är med jättefin! <3

2009-04-12 @ 16:21:44
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0