mössens.arbetar.sång

Hela dan får hon arbeta
Hon får jobba, hon får streta
Putsa, diska, tvätta, damma
Varje dag är det detsamma


Städningen är fortfarande i full gång. Köket är så gått som rent nu.
Bara fönstren, golvet och bordet kvar ^-^
Måste säga att jag aldrig varit med om något äckligare än vad som fanns ovanför alla skåp D:
Tog en liten paus innan idag och fick en liten paus när jag skulle ut med hunden och äta något.
Eftersom mamma inte var färdig med diskandet när jag kom in efter varit ute med hunden
fick jag lite paus till (vilket är nu) så har varit duktigt och börjat på engelska arbetet i alla fall :P

   

Ska blir skönt när det är färdigt :D Ni får se bilder på hur fint det är då, ahah XD
Blir ju rundtur genom hela mitt hus denna veckan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0