more than merely human

Jennifer tog sig hit igår 8D Satt mest vid våra datorer egentligen igår, haha. Helt asociala ;D

Men idag var det andra bullar! Kollade först på Zettai Kareshi SP med sub. Me Love<3
Sen fixade vi till vårat engelska föredrag, eftersom vi helt plötsligt fick reda på att vi skulle ha det i 10 minuter vilket passade oss perfekt! :D Synd att det inte skulle vara lite längre.. hade visat mer av filmen då<3 Men i alla fall!

 

Geografi var nästa grej som behövdes göras ^-^ Är nog rätt så hajj på det nu :) Fick ju skriva om hela skiten. Fick ner det på 7 sidor. Blir väl lagom att läsa :D Görans jävla prov D: Men vi älskar Göran, han är bäst :D Kollade lite på Hannah Montana (puke!) innan Jennifer hämtades :P

Fixade mitt rum lite efter hon åkte. Tog ner en del bilder och flyttade lite på vissa saker ^-^ Känns så jävla tomt att gå in på mitt rum nu. Kommenterar det hela tiden när jag går förbi, HAHAAH.



Blev kebab sen idag till mat. Vid typ 8.. var fan as hungrig men mamma hade råkat somna ^^" Mange åt någon jävla äcklig pizza med banan, kyckling annanas, lök och curry tror jag. Luktade skit äckligt D:

   
                                              mummi<3

Önska mig lycka till Imorgon :D Sov Sött ~

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sluta lägga upp cpbilder på mig! sa jag inte det idag kanske! xD

2009-04-19 @ 21:14:04
Postat av: Amira

God pizza, haha^^

Alltså, jag tror det beror på vad man gillar att läsa osv...och vilka "intressen" man har! Eller inte, men iaf! : , Ge boken en chans, jag tror man först tycker om serien när man typ nästan läst ut första boken!

Fast alla vi har ju olika smaker på böcker o så...!

2009-04-20 @ 08:58:27
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Amira

Jag tror det beror på vad man tycker om att läsa!!

Jag verkligen älskar att resa och är mkt intresserad utav sådant, så det kan vara det!

Och jag tror man måste ge första boken en chans och typ läsa igenom hela först, och sedan blir det mer och mer spännande!

Jag ska åka i Augusti'! Förmodligen den 24!!!

2009-04-20 @ 09:02:01
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0