moonlight.angel

Om jag inte sa det innan så ska jag påpeka att jag började städa vid 11 idag...
Klockan var halv 9 på kvällen när mamma sa att jag inte behövde göra mer.
Då fick jag laga mat i stället xD I nästan 8 timmar har jag städat (då man kan säga att jag sammanlagt fick 2 timmars paus).

Det har varit hemskt.. aldrig mer säger jag. Har sjukt ont i fötterna eftersom jag stått upp hela tiden.
Dessutom har våra katter loppor.. och alla katter ligger i min säng... vilket betyder att jag har loppbett ._.
Så mitt liv suger just nu D: Men mamma och jag diskuterade min "lön" för detta.
Först sa hon 20 kr.. HA HA hon ändrade sig till 30... och jag bara fnös. Så var hon lite mer seriöst och sa 500 kr och jag sa att det började likna något... men lyckades fjäska till mig en dag på väla där hon och Mange betalar kläderna jag köper (om det inte blir för mycket vill säga xD)

   
                                          bord före                    bord efter
                                                      - manges hög till vänster och mammas till höger


Petra underhöll mig i alla fall de sista tre timmarna eller något sånt tror jag.
Hon verkar har roligt däruppe :D Kom ihåg att göra det för min skull ;D

Kollade nyss in Lisas blogg igen. Nu har hon lagt upp det fotokollage man måste göra på familjen, vänner och sina fritidsintressen. Jätte fint enligt mig :D Det är nästan så man känner för att göra ett själv i förväg, hahaha xD nej men :P
Det är riktigt spännande att följa hennes väg till USA ^-^

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Tack så jätte mycket, jag hoppas att det kommer uppskattas! :)

2009-04-10 @ 10:30:44
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0