körv

Line från Cultural Care ringde mig precis innan maten :D Blev lite chockad faktiskt, HAHA. Men hon kollade hur det hade kännts efter mötet och om jag hade några frågor och så. Men jag sa att eftersom jag fortfarande går i tvåan och inte kommer åka förrän nästa år så är det inte så mycket än ^-^ Hon skrev i alla fall upp mig på att jag skulle åka nästa år :)



Till mat blev det grillad korv! Gott *-* Såg även att vi inte städat i bia-litt sen norrmännen var här, HAHA Tvingade mamma att vara med på kort med... som hon inte gillade men i alla fall HAHA
Såg nyss en New Moon special *O* Ge mig filmen nu tack :D November är så långt D: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) (försöker intala mig det i alla fall :P)

Bjuder på en bia-litt bild, HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0