Jobb ._.

Igår var väl en trevlig dag :D Blev glatt överraskad när vi inte skulle skriva test uppsats i tyskan, haha :P Missförstånd av mig ^^" Matten sög som vanligt men Jennifer älskar jag så det funkar :D

Jag lyckades även punktera två cyklar igår... så jag har kommit fram till att man inte ska skjuts mig ^^" Möte Petra med cykel på Eko och handlade godis och fick punka på vägen hem. Innan dess var det hem från busshållplatsen :P

Blev en underbar kväll igår i alla fall :D är så jävla glad! Nu kan jag sluta sura för att jag började gilla sushi en vecka för sent :P När vi först trodde att vi fattat det kryptade meddelandet blev vi skit glada och började springa runt huset och sen upp på stutsmattan... vilket var fail för mig för jag tog sönder ett trappsteg och slå i knäet i järnringen.. så hade fetebulan där men det har gått ner nu som tur är ^-^ Fick bekräftat vid 11-12 tiden att dom kommer, vi grät fan, ahah xD Men va fan, när man väntat mer än ett år på detta så :P

Danny var ju lite bajs igår så det glada förstördes lite men får hoppas det löser sig. You don't need to worry<3



Är nu reda för att åka och jobba. Får hoppas jag inte stöter i knäet i något :P
Kommer vara lite off me med tanke på vad som har hänt, haha xD men det kommer nog gå bra! lite uttråkad kanske men får åtgärda det med en bok och geografi anteckningar... hatar geografi ._.

vad händer ikväll då? :D

kommer antagligen fortsätta storstädningen på mitt rum D:

Kommentarer
Postat av: Amira

Vart jobbar du då? =)

2009-04-18 @ 18:31:46
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Amira

Vart jobbar du då? =)

2009-04-18 @ 18:32:24
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0