i'm on my way

Ännu en dag i skolan (no suprise there). Gick väl rätt snabbt även om det var teckenspråk idag. Kan varit för att vi slutade ungefär en timme tidigare men ändå :P Hade även några lärar-studenter på geografin idag. Gjortde inte oss något då vi fick lite ögongodis *O*

   

Jag med Jennifer och handlade lite på stan idag igen på timmesrasten. Denna gången blev det dock något köpte, bara av Jennifer visserligen. Ska bli kul när jag med kan shoppa :D Åker till Väla om tre helger förhoppningsvis :) Blev även gift under Latin lektionen ;) Hade tråkigt så ritade en guldring på fingret, haha :P Jennifer härmade mig men med blått och silver :P

   
 

Blev dessutom nyss bestämt att nästa vecka kommer jag befinna mig i Halmstad under helgen ^-^
Ska bli kul att träffa Linn igen, känns som en evighet sen :( Får se vad vi hittar på :)


                                                       old times<3
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du är alltid så snäll och lägger upp cpbilder på mig -.-

2009-04-15 @ 19:38:54
Postat av: petra

HAHAHA. hur många såna tubtoppar ska du ha jennifer? ;D

2009-04-15 @ 20:28:09
Postat av: Amira

Ååh! Teckenspråk! är det typ olika steg du läser, eller kan du sen innan??

Ni gillar att shoppa ser jag;) Kul kul!! :)

2009-04-15 @ 20:39:40
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: LINN

haha shiet. jennifer gillar tubtoppar?



längtar ;D tips på vad vi kan göra? :O

2009-04-15 @ 20:46:19
URL: http://chickenbob.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ja för jag ska ju säkert ha allihopa...? testade bara vilken färg jag ville ha. men slutade med att jag inte köpte någon i alla fall så^^

2009-04-15 @ 23:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0