i.believe.myself

Hade inte tänk uppdatera på ett tag.. eller i alla fall inte förren i veckoslutet.
har inte riktigt haft lust och inte haft så mycket att skriva om. Det ända jag får göra om dagarna nu är att städa då Mange bestämde att nu när jag är ledig så skulle jag och mamma storstäda HELA huset D:

Har bara hunnit med hallen och toaletten dock ._.
Det går inte fort för mig och mamma, hhaha :P Kan bero på att i gör så mycket annat innan vi sätter igång ^^"
Det blev fint i alla fall... inte för att Mange märker något.

   

I måndags var jag i alla fall och åt i stan och gick på bio :D
Fast & Furious! Skit bra! Min favorit at the moment. Kan vara för att jag just såg den men ändå :P
Om man hade kollat på mig under hela filmen hade man nog trott att vi kollade på en skräck film, haha!
Jag sätt och gämde mig bakom Emmie ibland för att.. ja jag vet inte, haha xD Antar att ljuden hjälpte till en del ^^"
Förlåt för klängandet Emmie!<3

Imorgon blir det att ta tag i köket... det kommer bli äckligt, men det kommer kännas skönt när det är gjort :)
Ska bli kul och se mitt rum efter städningen för jag har inte orkat städa eftersom vi ändå ska ta det någon gång i veckan. Tur att det är bara jag som ska komma fram där, man får hoppa lite men det går, haha xD

 

Försöker övertala min käre kusin att komma hit i helgen :D Eller snarare min käre kusin försöker övertala sin mamma. Hoppas allt går vägen <3

Hittade en som bloggar om hennes väg till att bli au pair. Blir ännu mer sugen nu *-*
Sjukt jobbigt att det är så långt kvar tills jag ens kan skicka in min ansökan ._.
Blir väldigt spänd när jag läser Lisas blogg *O* men också typ vettskrämd, haha xD
Kommer typ få panik när jag måste vänta på samtalet från familjen. Men allt kommer vara värt det :D



har ju inte fått de andra bilderna av Petra ._.

F.T Island nya singel *-* <3



I Believe Myself - F.T Island

Kommentarer
Postat av: Marina

vad fin design du gjort :)

2009-04-09 @ 10:24:41
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Anonym

men förlåt för att man inte e hemma då HAHAHAH.

nice design! du kan ju hjälpa mig med en nu ;)

kakkoi na~

ska elin komma? yay ^^

2009-04-09 @ 14:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0