hateful days

Onsdagar ._. Mina hatdagar. Fast när man väl gått in på teckenspråkslektionen är det inte så farligt. Det är mer vetskapen om att man slutar så sent om man går på den ^^" Slapp redovisa i alla fall, HAHAAH

Åt på graffiti  med Jennifer idag :) (och några fåglar xD) Hon hade glömt sitt matkort och tvingade med mig ut och äta ;)
Gick även och köpte naturgodis inför teckenspråkslektionen och i morgon ^-^ Rasten innan TSP gick vi och åt glass :D Någon Mc Donkan specialare till Jennifer och gamal hederlig Pigelin för mig :D



Övningskörde från Eko idag, HAHA. Tycker det är läskigt att köra ut på stora vägar ㅠㅠ
Känner att jag verkligen behöver träna mer på dragläget ._. Dumma läge D:
Mange började tjata om den jävla teoriboken igen. Är så trött på det. Jag ska inte ta det förrän om ett halvår och han tycker jag ska börja redan nu med att läsa. Fattar han inte att jag glömt hälften tills provet då? Tror inte han att jag har tillräckligt med plugg. Blir så irriterad! Ska i alla fall låna körboken av Jennifer tänkte jag och mamma om det går bra? :D



Jätte fint väder idag i alla fall :) Dagens inköp blev Twilight dvdn! :D Köpte den för 30 kr mer än nödvändigt... men va fasen ;P

Kommentarer
Postat av: Julia

Då förstår jag verkligen att du är lite rädd om du inte har suttit i ett plan förut. men flyga är faktiskt ganska kul. fast det tyckte jag inte första gången för då hade jag aldrig hört talas om luftgroppar så jag skrek rätt ut i planet :P



När är det du ska åka eller är det bestämt än?

2009-04-29 @ 23:15:12
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

klart du får låna :D

2009-04-29 @ 23:16:14
Postat av: Madeleine Persson

Hej, tänkte att jag får lämna några ord efter mig så du vet att jag är här och kikar :) Allt bra med dig?

Kram Madeleine

2009-04-30 @ 20:49:15
URL: http://lillalstoram.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0