fast and furious

Jobbet gick hyfsat bra idag :D Råkade tydligen få dörren att hoppa ur sina gångjärn och glömde lägga in pengarna i .. kassaskåpet kanske man kan kalla det, ^^" Men Thomas fixa :D Thomas duktig :D Är duktigt slut efter jobbet måste jag säga. Skrikande, chock, glädje, lite sömn m.m kan gör en lite utmattad :P

Knutte följde med hem så nu äntligen ska min dator bli lite snabbare :D Just nu är han ute med Mange på sjön, de håller på med sitt hemliga projekt som har något med en stuga på någon ö att göra. Fick köra hem från Jennifer med :S Märktes att det var nästan ett år sedan jag körde, ahha :P Men vi dog i alla fall inte, bara nästan ;)

   

Jennifer kankse kommer hit sen ikväll, för vi måste fixa med engelskan och geografin imorgon. Men vi får se hur det blir. Skulle ju gjort engelskan i fredags men glömde det ^^" Är i alla fall uttråkad till max. Ska nog se lite drama eller något.

Kommentarer
Postat av: Amira

Joo, du har nog rätt! Det är nog i fahrenheit..., men fattar mig inte på det där!! ;) Ska kanske läsa på det lite innan USA!

Åh, vilken tur du har som har ett jobb att gå till då och då!!

Själv jobbar jag på ICA MAXI i Trollhättan....ska jobba där i sommar också!!

Men det finns så sjukt många ungdomar som inte har jobb, och bara på min skola...mer än hälften av alla avgångsstudenter är arbetslösa!!!

Men, men...!

2009-04-18 @ 20:46:14
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0