dreams

Sov hos Jennifer igår så blev inget inlägg då :P Men här kommer vad som hänt ;D

I tisdag lagade vi som sagt kines mat ;D det var sjuk roligt och min grupp ägde alla!
Vårt var lätt godast ;D (bilden till höger) och bäst upplagd.. och såg godast ut... så vi ägde ut all ;D
De som kommer från C fick dock stanna kvaro ch diska eftersom vi hade tid ._. Lite sug faktiskt :(
Hade också väldigt roligt åt Jacobs dröm om hur han skulle framföra sitt projekt arbete som var att han lärt sig isländska.
Han skulle jämföra upphetsningen han fick av att studera språk med upphetsningen en kvinna fick vid samlag... HAHAHAHAHA xD Han slutade med att vända sig till Jennifer och fråga om hon ville gifta sig med honom, HAHAH xD Jo han fick oss allt att skratta ;P

   

Hade även lång rast som spenderades med Jennifer och Petra i affärer :O
Vi provade underkläder bland annat, provade en söt (påminde mig om sådana underkläder tjejer har i manogr :o)
BH och en mega ful för Petra tvingade mig, haha xD Inga bilder får ni på det dock ;D

Idag hade vi svenska prov som gick åt helvete och jag höll på att somna på Latin lektionen, men annars har det varit en bra dag :D Göran kom upp och gick sedan igen och kom aldrig tillbaka så det blev ingen geografi, vi hade även ingen teckenspråk idag vilket jag älskade *-* Köpte också nya skor :D orkar inte springa och ta kort på dom så får visa en annan gång ^-^ ännu ett par attitude skor i alla fall :)

 

Såg även slutet på BoF igår med Jennifer (kan förklara min trötthet ^^") och det var så bäst *-* älskade det! Äntligen fick GaJung varandra<3

Lite videos från matlagningen! I den til höger hör man får lärare Mei snacka lite, annars är vi lite random bara :P
Och i den till vänster tror inte Jacob på att Jennifer är bäst på att göra vårrullar ;P

  

Kommentarer
Postat av: Jennifer

men det blev ju inte bra den gången till höger xD men annars gick det bra :)

2009-04-01 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0