beautiful

Var ett tag sen jag bloggade. Har varit lite här och där så har inte blivit av något :P
Var en sväng hos Knutte i torsdag, mamma hade hunden där så ^-^
Fick mina manga böcker den dagen, så gick inte in på datorn alls, bara satt och sträckläste xD
och gjorde tyskan.. och glömde göra den ena saken så den failade jag på, men förhöret gick bra :D



Fredags var jag med hos Knutte. Möttes upp i stan och åt kina mats buffé, sjukt gott!
Sen cyklade han hem till sig (efter att vi failade med att han skjutsade mig där framme xD) och jag tog bussen :P
vi kom hem ungefär samtidigt ;P Vi gjorde inte så mycket de första timmarna, satt bara och pratade typ, sen började han mixtra med sin kamra blixt och jag satt vid datorn... eller rättare sagt vid stora tvn som är kopplad till datorn 8D
Det slutade i alla fall med att Knutte tog sönder sin blixt och fick göra om allt med en annan xD
Vi såg även the Grudge 3 *__* fast den sög lite ._.

Igår åkte jag till Petra :) skulle åkt dit vid 10 men mamma var hos grannen lite för länge så det fick bli att jag åkte till Jennifer och tog bussen vid 12 xD Gjorde fransk chokladkaka där, as gott *_*

   

Väl hos Petra gjorde vi inte så mycket men vid lite över två mötte vi Melanie och gick hem till Maja och company för att hjälpa till med vad som fanns kvar till kalaset :) Huset var full smockat, har aldrig sätt så många människor på ett kalas xD och det blev till ett litet dagis på grund av ALLA barnen, sjukt många!

Kom därifrån vid 6 och lite senare åkte jag och Petra till Pirri Pirri för att käka Lazio *-* det var länge sen :o Cissi hämtade oss där sen och vi åkte hem till Maja igen för att se film som jag sov igen typ, för jag var så jävla trött och den var sjukt dålig.. och varade dessutom i tre timmar!
Gick och la oss ganska snart efter vi kommit hem igen.

 

Får se hur det blir idag, Petra är just nu och jobbar men vet inte om vi ska till Jennifer sen idag eller om jag ska hem, får se vad det blir ^-^
(kommer fler bilder när jag kommer hem ;D kanske till och med till Jennifer)


Kommentarer
Postat av: petra

kalaset <3

pizzan <3

filmen <//////////////////////////////////3

fyfan asså. AHAHHAHAH.

2009-04-05 @ 17:53:06
Postat av: vigfus

Ah, jo... Enda failet var väl att du var fegis. :p

2009-04-05 @ 21:16:45
URL: http://vigfus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0