ah



Så nu fick jag upp de andra bilderna ^-^
 tihih :*

Är hemma från Petra nu :) Kom väl därifrån vid halv 6 när mamma egentligen skulle hämta 4 xD
men det gjorde inte mig något :D Kommer sakna henne under lovet<3



Flumm<3 haha :*

Ska storstäda hemma på lovet, yay! ... not ._.
Ska leka med Jennifer med :D Imorgon är det den stora dagen och förhoppningsvis ska Jennifer köra oss in till stan för att äta och kolla på bio med tjejerna<3 Ska bli skojsigt :) Blir kankse nått Olofström med ^-^
Har inga andra planer för tillfället.. förrutom en hemlis osm jag inte skriver ut här incase han skulle läsa vilket jag inte tror men ut i fall att ;D

chao :*



Låten Petra försöker dansa till, haha xD<3


AH - After School

Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHAHHAAHHA EUW

hålet i käften <//////3.

dansen </3

lovet <33



kommer sakna dig <3 ilu

2009-04-05 @ 21:15:22
Postat av: LINN

haha wtf ging? har ni ens träffat honom? eller vet vad det där innebär med fingrarna? XD

2009-04-06 @ 12:20:32
URL: http://chickenbob.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Vad roligt att höra att du läser fast du har ett år kvar tills du kan åka. Jag hoppas att min blogg ska ge dig lite mer kött på benen om vad du ger dig in på efter studenten. har du några som helst funderingar är det bara att fråga på så ska jag svara på allt jag kan/vet :) Ha det bra.

2009-04-08 @ 19:57:43
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Postat av: Lollo

Linn: haha vi har inte träffat honom men vi vet allt vad fingrarna är, HAHAAH xD

2009-04-08 @ 23:10:55
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0